روند ثبت سفارشات
تمامی سفارشات در روزهای کاری یعنی شنبه تا پنجشنبه به غیر از ایام تعطیلات رسمی در ایران ارسال خواهند شد. در صورت ثبت سفارش در ایام تعطیل، سفارش شما در روز بعدی مورد پردازش قرار خواهد گرفت. کاربران می توانند در تمامی روزهای هفته و در هر ساعتی از شبانه روز، سفارش خود را ثبت کنند.
پس از پایان موفقیت آمیز ثبت سفارش، کدی تحت عنوان کد سفارش در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم، پیگیری های لازم از طریق این کد صورت پذیرند.
در صورتی که در مرحله ی نهایی ثبت سفارش، مشکل و یا اختلالی به وجود آید، مبلغ سفارش طی یک الی دو روز کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. از سوی دیگر اگر به هر دلیلی، امکان تامین سفارش از سمت فروشنده وجود نداشت، امکان استرداد وجه برای اس کا اف شاپ محفوظ بوده و یا کاربر می تواند محصول دیگری را جایگزین نماید.
کاربر موظف است که در هنگام ثبت سفارش، تمام اطلاعات خود را به صورت دقیق و کامل وارد نموده و در صورت وجود اشتباه، مسئولیت عدم صحت اطلاعات بر عهده ی کاربر بوده و اس کا اف شاپ مسئولیتی را نمی پذیرد.
تحویل سفارش تنها در آدرس های دقیق و مشخص صورت می گیرد؛ بنابراین از درج آدرس اماکن عمومی مانند کافه، رستوران، هتل و … خودداری نموده و آدرس خود را به صورت کامل درج کنید.
توجه داشته باشید که اگر محصولی را در سبد خرید خود قرار می دهید، این محصول رزرو نخواهد شد و در صورت اتمام موجودی، اس کا اف شاپ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت؛ بنابراین اگر در خرید خود مصمم هستید، در اولین فرصت سفارش خود را نهایی کنید.